Skip to content

» 10 tips for keeping clients happy Dynamic Business

juillet 7, 2013

See on Scoop.itLes chiffres et les Etres

10 tips for keeping clients happy

Jean-claude Zaugg‘s insight:

Meet their needs

Fix problems

Remain in contact so you are front of mind

Ensure your product and/or service is of good quality

Remind them of the value of their purchase (quality&value for money)

Make it easy for them to purchase from you

Tailor the service or product for them (or at least make sure they perceive it that way)

Respond to requests in a timely manner

Deliver what you said you would

Be consistent

See on www.dynamicbusiness.com.au

Publicités
No comments yet

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :