Skip to content

Don’t Run Your Business on « The Goldfish Principle »

novembre 27, 2012

See on Scoop.itLes chiffres et les Etres

We can imagine a fish going around and around in an aquarium or a goldfish bowl, but never bored, because there’s always something new and interesting to see.

Many of today’s businesses still operate on « The Goldfish Principle » when it comes to customers. Such businesses evolved in the age of mass marketing, before computers made it possible to remember customers individually. Unfortunately, some haven’t evolved much since then.

See on www.linkedin.com

Publicités
No comments yet

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s

%d blogueurs aiment cette page :